Kära mor

Min mamma är jätterolig... Denna kommentar fick jag om att jag bytt fotbollslag:

"Om det ändå var svartgul, jag tycker snarare det är skitgulvit! Inte snyggt! Tur att du är målvakt så man slipper se dig i de färgerna."

Men det är i alla fall tur att man har en stöttande familj. Hrmf....
1 queenpeach:

skriven

roligt! hoppas du har en bra kväll, själv ska jag ut o festa i min fina rosa volangklänning :D

2 GM:

skriven

God morgon. Allt bra denna dag? =)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer