Depp

Magen mår bra men huvudet, psyket och själen gör ont.

Har fortfarande inte pluggat något. jag orkar helt enkelt inte. Känner på något sätt bara för att gräva ner mig. Jag har mina sånna här perioder. Vet inte varför de kommer eller varför jag inte riktigt kan låta mig själv vara lycklig. Det är bara att försöka rycka upp sig. Hur svårt det än tycks vara.

Jag är så glad att jag har folk jag vet alltid ställer upp och finns här för mig. Ni är många och jag älskar er. Men jag vet ocks med mig att jag är dålig på att visa uppskattning. Jag kan tyckas bete mig konstigt och elakt mot er. Men jag älskar er. Bara så ni vet.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer