den fulla tuppen itne

Min pappa är elak. En av de mest trogna läsarna, och igår kommenterade han att jag inte altid skriver riktigt rätt, så nu trodde hn jag gått och skaffat en full tupp som heter itne... *suck*
1 Anonym:

skriven

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2 robiN:

skriven

hejsanhoppsan hur står det till?

3 emelie:

skriven

jättefiin blogg verkligen, ha det bra =)

4 Beccs:

skriven

min pappa är den enda som läser min blogg

och han säger att jag skriver fel också



jag lackar

jag gör min grej

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer