crashing

Jag faller

Varför är det så jobbigt att vara ensam? John har åkt iväg på älgjakten och jag verkligen vrider och vänder mig i mit skinn för att jag tycker det är så jobbigt att vara ensam. Inte ens 32 glassar i frysen, två kilo choklad eller tårta för 25 pers får mig att bli gladare.

Men nu till något roligare. Igår Var det ju överraskningsfest för John här. Han anade ingenting. Jag och hans mamma hade planerat allt och hela släkten (med vissa undantag) droppade in här och han fattade inte vad det handlade om. En riktigt trevlig kväll med 30 pers i vår lägenhet blev det. Bilder kommer senare, när de blivit överskickade från Johns föräldrar.
1 Felle:

skriven

du kan ju i alla fall vara glad över att han kommer tillbaka...

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer