Sämsta raggningsrelik 2

För en vecka sedan berättade jag om den här snubben som kom med en riktigt usel raggningsreplik. Nu har vi en fortsättning på detta inlägg.

Igårkväll drog jag, Viktor och Micke till ÖG:s och dansade loss. hade riktigt roligt och en av sakerna man märker är att när man är ute med bara två killar är det ingen annan kille som vågar göra några närmanden (bortsett från en dum idiot som nöp mig i röven). Men då så fort de andra två försvann till baren och jag stod själv och hängde och tittade ut över dansgolvet så hoppar det upp en kille och säger:

"du vet väl att det är fult att stirra?"

Snabbt replikerar jag:

"Jo, men jag förstår inte varför du skulle känna dig träffad..."

Det gäller att vara snabb i munnen, eller hur? Som vi skrattade åt det sen resten av kvällen och jag skrattar fortfarande.

Stackars kille...
1 Nightfall:

skriven

hahahah fett bra svar :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer