nyfiket

Nu har jag orkat mig hem till mamma och pappa. Mamma hade kaffet klart när jag kom. Har tittat på ensam mamma söker för första gången och gud vad gulliga de är. 

Har konstaterat att min familj nog är den mest nyfikna man kan tänka sig. Lånar mammas laptop och alla fyra häger över axeln på mig för att se vad jag gör. Nu har jag dock skrämt iväg systrarna iaf. Ska nog titta på film med dem nu uppe på Linneas rum.. och hälsa på fiskarna hon lagt i mitt akvarium.

I'm on track

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer