framtid

Ikväll var jag med familjen och tittade på Em-kval i handboll i Lunds nya arena (färs och frosta arena). Jag insåg att handbll är ju roligt! Blev riktigt glad av matchen. Om det var på grund av det underhållande spelet, att jag fick skrika eller min familj, det vet jag inte. Men glad blev jag.

Målvakten (Johan Sjöstrand) spelade otroligt bra och trycket i arenan var underbart. 3500 pers är ganska mycket människor.

Nu tänkte jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. blir heldag då också. Jag ska:

Träffa Sofia på stan
Titta på smycken
Plugga
Plugga
Plugga
Äta julbord med KH-pack

Som sagt. heldag. men det ska bli roligt. Till och med att plugga. Jag vill leva och jag vill leva bra! så det så...

På måndag flyttar Peter in, det ska bli spännande.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer