Evig väntan

Just nu känns det bara som att jag går och väntar... allt är bara en lång lång väntan och tidsfördriv.

Jag väntar på:

  • Lönen
  • Julen
  • John
  • avklarade tentor
  • Beslut från AFB
Det är med andra ord svårt att leva i nuet för tillfället. Och är inte alls sugen på jobb imorgon... men har inte råd att stanna hemma.
1 [ A N N A Å H L S T R Ö M ]:

skriven

Fin blogg :->

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer