Det finns en framtid

Masade mig ur sängen för en timme sedan. Har dock varit vaken sen 10 i morse. Så nu ligger jag i soffan. Tittade på en dokumentär om Dixie chicks. riktigt intressant faktiskt. Visste inte ngt om dem och den turbulens de skapade i USA för några år sedan. Helt plötsligt så hittar man en djupare mening med deras texter. Man kan se varför de skrivit de och sedan dessutom koppla dem till sitt eget liv. Men egentligen tycker jag ju inte det är bra musik. Känns dock som det kan få mig på lite bättre humör att lyssna på dem. Det visades ju i dokumentären at hur hopplöst det än känns så läker tiden sår.





Man behöver faktiskt inte förlåta.... Man har rätt att vara arg. så är det. Men man måste rycka upp sig så småningom. Det vet jag om, och de tänker jag göra
. Men förlåta? Hur förlåter man sig själv?
1 Anonym:

skriven

läs gärna min blogg och kommentera:D

2 DiaNa:

skriven

hejdu! jag ser att det är likadant på din blogg, somd det är på min! Du ser högst upp är det ett vitt streck, jag ahyr så fast en stor vit ruta typ, men jag har absolut ingen aning om hur man får bort den, vet du?

kram!<3

3 DiaNa:

skriven

hejdu! jag ser att det är likadant på din blogg, somd det är på min! Du ser högst upp är det ett vitt streck, jag ahyr så fast en stor vit ruta typ, men jag har absolut ingen aning om hur man får bort den, vet du?

kram!<3

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer