babbelbubbel

Idag har jag varit SÅ effektiv på jobb, redan. Har dessutom bokat in några jobbpass till. Så den här veckan kompenserar jag definitivt för det jag var ledig förra. Härligt!

Det jag egentligen tänkte skriva var väl bara en liten klagan över AFB. De tror itne på att jag pluggar! och jag som är så flitig! Detta innebär att jag nu måste skicka in intyg på att jag studerar via studievägledaren, och allt blir ett himlans meck... Men jag tror nog det löser sig. För jag ska definitivt ta mina poäng denna terminen! Började plugga mekanik igår. körde fast på någon uppgift, men gick ändå hyffsat tyckte jag.

I eftermiddag har jag körlektion och jag känner på ig att jag kommer strula till det. Men ska se till att jag i helgen hinner köra lite med Pappa. Vill verkligen ta det där jävla körkortet snart. Sedan ikväll är det först Phösmöte, sen tänkte jag plugga mekanik framför Filip och Fredriks valvaka. Jag verklgien älskar de snubbarna. Någon som såg Boston Teaparty igår? Helt underbart när de ska testa vanliga luncher som smoothies... en hawaii-smoothie... Fy fan!
1 becca:

skriven

sjukt kul med teaparty igår

hur kul var det inte när han där niklas satte alla "smoothies" och verkligen gissade rätt

jag skattade högt i flera minuter

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer