Uppe med tuppen

image114Vaknade fem i morse med svårigheter att somna om. när jag vid sex började fundera på riktigt på att faktiskt gå upp somnade jag i en kvart igen, för att sedan var sjukt trött och somna om ännu en gng. men vi 7 bestämde jag mig för att faktiskt gå upp. Detta innebär att jag hinner klart med kapitel 4 redan innan körlektionen, och kanske till och med börja på uppgifterna på kap fem. ibland är jag bra.

Ingen huvudverk än, vi får se hur länge det varar. om en timme är det körlektion. Ska lära mig kontrollera allt i bilen... kuuuul.... men det får vara som det är. Sen är det en heldag på studiecentrum som gäller innan kvällens fotbollsträning.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer