städning på g

Hemma efter slitig dag i skolan. Fortfarande inte hört något från laredoute... och inget om älsklingens födelsedagspresent heller... attans. två dagar kvar, då måste det komma... annars blir det för sent ju!

Tänkte ta tag i mig själv och städa hallen nu och sen göra några instuderingsfrågor innan jag börjar med middagen.

image110

såhär brukade det se ut när jag bodde hemma. Inte lika illa nu iaf. bara för att John håller efter mig antar jag.
1 Alise:

skriven

svar: jag vill verkligen gå ner i vikt! och vill man verkligen något så kan man allt. :-) Det är inga problem alls

2 Nikki:

skriven

Skrivbordsdelarna Robin från IKEA...!? XD

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer