Det är min tur nu

Jippie. Jag får chansen på Söndag. Får spela från start. Ska visa att det är där jag hör emma, i buren alltså.

Ska desutom spela nästa match. Tyvärr blev den dock flyttad till torsdag, då jag har tenta... så morgontentan, fysiken, får bli den jag satsar på och eftermiddagstentan får jag ta på lite mindre allvar och hoppas jag klarar på 2 timmar. Så får vi verkligen hoppas det är värt det... men det innebär ju också att jag kan fokusera mer på fysiken.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer