cheerleders och tandemstafett

Har rpecis kommit hem från Stina där jag , Stina Sofia och Malin spendera kvällen åt att sy kjolar till tandemstafetten som går av stapeln på Fredag. Då vi fyra ej fick plats påcykeln ska vi istället köre ceerleeding, så vi har även omvandlat gamla VHSband till pom-pom's.



Tandemstafetten:


Detta är en 24 timmar lång fest som börjar i Göteborg 19.00 på götaplatsen. därifrån åker man buss, cyklar och festar hela vägen ner till lund. Och det kommer verkligen bli gryyyymt kul!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer