Allergisk mot disk?

ikväll har jag förutom att plugga diskat en himla massa. Nu har jag fått något konstigt utslag på fingrarna som kliar jättemycket. Tror du man kan bli allergisk mot att diska?
1 natalie:

skriven

Hehe okey, nä jag syftade väl mest på loggan & profilen :)

Ja duu jag tror man kan få eksem & utslag av att diska så
någons slags allergi kan man väl få!

ha en bra dag kram!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer