Vad är en bra blogg?

Sitter här och funderar vid matbordet igen. Vad är egentligen en bra blogg?? Vad vill man läsa om? Det är väl inte så många som är intresserade om vad jag har gjort idag och liknande, men samtidigt vill jag inte tappa den personliga sidan av min blogg, för den gillar jag. Det är en jobbig balansgång.

Bloggar jag själv fastnar för har en hel del bilder, lättläst layout på text och ingen kladdig design. Själv tycker jag jag lyckas med den biten, utseendet alltså. Det svåra nu är ju att hitta rätt inehåll. Jag försöker göra min blogg som en liten gottepåse med lösgois. Man ska hitta den perfekta blandningen så att man inte tröttnar. Jag försöker få in lite inredning, bilder, TV, kläder, film, mat allt sådant. men det kanske inte funkar? Vad tycker du?

Vad vill ni läsa om?


1 JOSEFINE:

skriven

gå in på deras hemsida forever21.com och så kan du klicka hem den där tröjan därifrån :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer