snart över

är så trött på att plugga nu! inte alls pepp på detta med tenta. Det får gå som det går. Nu har jag börjat förbereda lite för träningslägret. Ska och tvätta om en timme ungefär. Fram till det tänker jag nog mest ta det lugnt. surfa runt lite och vem vet, kanske till och med publicera ett vettigt inlägg. Sen ikväll när jag sitter hos mamma och pappa kan det nog bli något på riktigt.

När tentan väl är skriven kommer det vara så skönt. kommer känna mig så lättad.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer