lerboll

Då var man hemma igen efter en heldag i veberöd. Jag är helt slut! först 6 timmar stående på Konsum och sedan en hård träning på det. Var riktigt kul idag. Men man blir ju trött. Jag och Terese körde lite målvkatsträning och sen var det lite uppspelsövningar. Kändes som jag gjorde ett bra jobb och det gick även bra när vi spelade i slutet. är dock blåslagen och såg ut som en lerdocka när vi var klara.

Snackade lite med tränaren efteråt ochhan tyckte vi hade kämpat på riktigt bra idag, men imorgon på matchen kommer det vara Terese som står men jag tror nog jag hänger med ändå.Visa mitt stöd för VAIF. Har ju trotts allt varit beredd på det.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer