Lalandia

Sådär. Då är man hemma hos mamma och Pappa igen. Sitter och titta på Jerry Springer med Johanna, Johno ch Pappa. Helt sinnesjukt ju. Dessutom censurerar de ju så mycket att man inte riktigt vet var man ska ta vägen. Oj oj oj....

Imorgon åker jag till Lalandia i danmark med fobollslaget. Träningsläger, så de e ju inte enbart nöje. fyra träningar tror jag vi skulle ha. Hoppas det blir kul iaf. Har tyvärr inte hunnit sola solarie innan så jag kommer väl vara blekast av alla inne påbadhuset... *suck*

image31
1 Jennie:

skriven

kul att åka till danmark :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer