Inte mer än rätt

Läste lite på aftonbladet och en artikel handlar om en gubbe som suttit inne hur länge som helst utan permissioner. Först kan man tycka att det är synd om honom, men sen börjar man läsa. Han har våldtagit och strypt en 8årig pojke på 60-talet, och anses fortfarande inte botad. Vad har han då ute att göra? Det kan låta hårt, men jag tycker faktiskt att han är där han hör hemma.

image27

Länkad till artikeln

Längst ner på artikeln står det:
Fotnot: Anhöriga till pojken som Sten Erik Eriksson mördade avböjer att berätta om sin situation. Händelsen 1967 förändrade familjen på ett så genomgripande sätt att det är mycket svårt att tala om det än i dag.

No shit...
1 emma:

skriven

fan vad sjukt folk det finns asså!
fin blogg föresten :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer