Inredning: väggdekor

image11


Min mamma visade mig en sida, www.inreda.com, för någon vecka sen där de har jättemycket fina väggdekorer. Den här ovanför fastnade jag väldigt mkt för. Den kostar 755 kr, vilket jag måste säga är lite väl magstarkt, men är ändå sugen på att köpa den... Så småningom när man vet exakt var den ska sitta så kanske....

Även dessa här nedanför tyckte jag var väldigt fina:



Den sista är ju ganska extrem, men på rätt ställe tror jag den kan bli hur fräck som helst:D Vad tycker du?
1 The City:

skriven

Superläckert :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer