IKEA-fynd

Nu fungerar det med bilderna igen. Klantiga jag använde fel färger i photoshop. Men nu har jag lärt mig det då. IKEA-besöket var väldigt lyckat. Det mesta blev köpt. Framförallt gillade jag de två lampor vi köpte för att ha i fönsterkarmen i det stora fönstret. Vad tycker du?

495841-4

Några andra favoriter vi köpte var stolsdynorna. Så fina och sååååå sköna. Tittade även på gardiner och kom fram till att vi skulle ha vepor med IKEAs slidesystem, men det kostar ju en dryg tusenlapp till så det får vänta till iaf nästa månad. Det är ju trotts allt så att man har en studentbudget att anpassa sig till och då rör det sig inte om några blondinbella summor man kan shoppa för... Hur gärna man än velat kunna lägga massa pengar på inredningen. En liten bit i taget så kanske man dessutom har vett att uppskatta det mer dessutom.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer