IKEA-dags

Nu bär det snart av till IKEA.Det är en massa saker vi måste köpa till nya lägenheten. Här är handlingslistan hittills:

-Bestick
-Taklampor
-Gardiner
-Diskmedelsspruta
-Vinglas
-Dricksglas
-Vattenkanna
-Kaffeburk
-Potatisskalare
-Trägaffel
-Konservöppnare
-Måttsats
-Grytlappar
-Sittdynor
-Lite stekpanna
-Duk
-Blomkruka

Så som sagt, det är en hel del. Tur att det iaf är hyffsat nära löning. Sen ska man ju självklart äta varmkorv och mjukglass, samt få lite inspiration.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer