Läsvärt

Det finns många läsvärda blogginlägg ute i cyberspacen. När jag läser bloggar använder jag mig av Bloglovin, och där passar jag även på att Gilla de inlägg som jag vill kunna hitta igen. Jag har ofta tänkt att jag vill samla mina favoriter på ett och samma ställe så att jag kan dela med mig av guldklimparna jag hittar, men aldrig vetat var. Så nu har jag fixat ett ställe här på min egen blogg jag kan spara de på.

 

Nedan sammanställer jag inlägg som jag gillar lite extra mycket. Det är allt från tankeställare till träningstips. Jag samlar även de inlägg från min blogg som blivit populärare än andra i en egen kategori längst ner. Om ni har några favoritinlägg får ni mer än gärna tipsa bland kommentarerna. 

 

 
 
OM MAT:
5 snabba om periodisk fasta - Martina
ÖVRIGT:
Lilla Ordlistan - Annie

Frågor, Tankar och svar kring att plugga - Martina
 
 

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer