Första påsken utan familjen

Min familj är för tillfället uppe i Härjedalen i stugan och åker skidor. De åkte i lördags och de kommer hem på måndag. Med andra ord; detta är första påsken utan min familj. Men som tur är så har jag ju fått en substitutfamilj i Johns familj. Är väldigt glad för det, men det hade varit så roligt att följa med upp och åka skidor. Men när man nu inte har tagit sina tentor som man ska så får man skylla sig själv att man får stanna hemma. Det ska tydligen ha varit toppenväder hela veckan, mycket snö och strålande sol. Kan tänka mig att det ser ut ungefär såhär:

image14
Vill också vara där och jävlas med småsystrarna

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer