bortskämd

Detta inlägg skrevs igårkväll men publicerades av någon anledning inte här på blogg.se...:

Sådär. Filmen klar och Brange och sofia på väg hem i bilen med John. Konstigt hur mycket man använder bilen nu bara för att man har den. På ett sätt måste jag faktiskt säga att det ska bli skönt att bli av med den sen. Har varit jättebra att ha den nu när vi flyttat, men man känner verkligen hur bortskämd man blir.

Imorgon ska jag jobba hos mamma på förmiddagen, jag hoppas verkligen inte det är så mycket som ska göras. Samtidigt som man vill ha och behöver pengarna så har jag tenta på onsdag förmiddag och träning imorgon kväll. Sen har man ju dessutom träning onsdag kväll och tenta torsdag förmiddag... Så det lär ju bli stressigt iaf... Det är tur man har något att göra
1 sofia:

skriven

men man vill ju inte vara för uppklädd bland människor som inte är så uppklädda :/

2 krizze:

skriven

svarar här: Haha, nej det är inte dumt. För läser du hennes blogginlägg angående detta så fick man liksom större chans att vinna om man skrev om det :P

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer