What's new

Jag känner mig som en dålig människa. vad har hänt? helt plötsligt så Uppdaterar jag typ aldrig. Och jag har ingen bra anledning. ingen annan än att jg fått skrivartorka. men med dagens dåliga vder och brist på sysselsättning innan jobbet ska jag ta och uppdatera er i mitt liv.

Jobb:
Även i sommar jobbar jag skift på tetrapak. Står i omspolningen och denna veckan är det efermiddagsskiftet mellan två och tio som gäller. Det innebär att denna veckan träffar jag inte john över huvudtaget i princip då han jobbar dagtid. MEn nästa vecka är det förmiddag, så då blir man betydligt mer social

Fotboll:
Fotbollsmässigt har det väl inte hänt sådär jättemycket. Har inte kunnat vara med på träningar och den senaste matchen på grund av jobb och resan med finlandsfärgan på mormor och jisans guldbröllop.

Lägenheten:
Här händer väl inte så mycket för tillfället. VI har fått nya gardiner av Johns föräldrar. Jättefint. I helgen ska här städas och förhoppningsvis ska vi lyckas få ordning i garderoberna under sommaren

Skola:
Klarade sista tentan. Fick ganska bra poäng så nu vöntar jag bara på att det slutgiltiga betyget ska komma.

Något annat ni undrar??

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer