uppehåll

Nu är jag vaken, fullt medveten om vilken dag det är och har varit iväg och pratat med syo. Mitt lilla möte med syo handlar om att jag kanske ska ta ett studieuppehåll nu och försöka komma ikapp med de kurser jag missat. Som det ser ut nu känns det som en väldigt smart sak att göra, för jag har ju trotts allt ingen livserfarenhet what so ever.

För er som inte redan vet så började jag skolan som sexåring och började plugga på högskola direkt efter gymnasiet. Så nu har det precis gått upp för mig att jag har inte gjort något annat än att plugga sedan jag var sex år gammal. Så nu kan det väl vara dags att göra något annat.

SÅ idag har jag helt enkelt snackat med syo och han verkade positiv till det trottss allt och de verkar inte heller som att det ska bli så svårt att komma tillbaka efteråt. Så jag är nöjd. Detta betyder att jag på måndag antagligen ska förlängd anställning på tetra. Så håll tummarna för mig!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer