Trött



Min orkidee blommar igen. underbart!!!

För tillfället är jag så sjukt trött. Jobbade ju natt igår och det var precis att jag tog mig genom det. jobbigt värre kan jag meddela. Trodda jag skulle somna stående. Och idag har jag inte sovit ut heller. gick ju och la mig vid halv sju och gick upp redan elva för att tvätta. men ska nu ta en vända i duschen sen lägga mig på gräsmattan i skuggan och sova nån timme. Ska bli riktigt gött.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer