sömnproblem

Just nu sitter jag och tittar på de mål som gjorts under EM. Mest för att jag inte orkar gå och lägga mig. Jag har ju fortfarande inte riktigt lyckats vända dygnet sedan nattjobb förra veckan. Så har nte kunnat sova om nätterna och lyckas inte gå ur sängen på mornarna. Men det ska det bli ändring på nu. så nu ska jag gå och lägga mig, OCH somna. AVslutar med en gammal bild från arkivet:

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer