Siktet inställt på MIO

Imorgon ska jag och John för andra helgen i rad ut och titta på möbler. vi har nu hittat ännu en soffa som liknar den på bolagret som vi tittat på. Den här gången på MIO. Rea på den den här veckan så den hamnar på samma pris som den på bolagret. Men det känns som att handlar man på MIO kan man vara säker på att det är bra grejer man får. Vi ska iaf åka ut till Lödde och kolla imorgon på Center syd. Då ska jag dessutom passa på att springa in på H&M och köpa Jeans. De ja har nu börjar bli slitna, eftersom jag använder dem hela tiden. Så det blir till och köpa ett par till.


Soffan "Monza" från MIO

Så vad tror ni? Kan den vara något att ha? Förresten, någon av er som har koll på vilka möbelaffärer som finns ute på center syd??
1 Jennica:

skriven

Hej!

Nej tyvärr, jag har ingen aning.

Ska dem sluta sälja den då eftersom det är rea på den den här veckan??

hoppas på att få se lite bilder på den hos dig sen då :)

kram

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer