shopping

Idag har jag och sambon varit och shoppat inför festhelgen. Till fredag, kusinens student, köpte jag en rosa boddy(läskigt jag vet) som jag ska ha under min gråa kjol. Blir säkert toppen. John köpte två skjortor som han ska ha en av.

Till lördagens guldbröllopsfirande hittade john en underbar klänning åt mig. Han är bra att ha ibland;) Till det köpte john en vit svart rutig skjorta och en röd slipps. Vi kommer vara sååå snygga. Antar att det kommer en hel del bilder efter helgen, så det är då ni får se det nyinköpta..

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer