prylgalna

Jag har prcie insett det. Jag och John är väldigt lika. Vi är båda lika galna vid prylar. Idag har vi varit ute på soffjakt och tittat lite på elektronikprylar när vi ändå hde tid. Och gud vad mycket man vill ha och göra! kan inte få nog! Hittade en TV jag i princip skulle kunna mörda för... men det krävs ju lite pengar för det...

Har dessutom börjat planera för TV-bänken John ska byga nu. Vi är nog ganska överens om designen. Den innehåller glasbetong, lekablock och MDF skivor... Intressant va?
1 issies:

skriven

det där med att vara lik sin kille- har sina för och nackdelar hihi

vad kul de lät med möbler..Tyvärr bor man fortfarande hemma..Snart så=)



kram

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer