Proppmätt

Nu har jag och älskling ätit Pannkakor, jordgubbar och glass. riktigt mumisgt. men nu är man övermätt... varför äter man alltid för mycket bara för att det är gott?

Nu sitter vi och tittar på Starwars. Jag har ju flera år att ta igen på den fronten. Kollade på fyran igår och femman idag. bestämde mig för att titta på dem i den orsning de gjordes för att få uppleva det som man ska.
 
Jag längtar så tills vi fått vår nya soffa. Imorgon ska vi och beställa den på bolagret! Underbart!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer