Om jag vore i Lagerbäcks skor...



Ikväll smäller det!  första gången detta EM jag kan lägga 100%koncentration på fotbollen! göttit! Det är så det ska vara!

Så... Hoppas att lagebäck nu gör som jag vill. Felet mot spanien var Elmander. Han skötte sig jättebra och vill inte klaga på insatsen. Men felet var att han startade. Hade varit bättre om Sebastian Larsson börjat som ytter, så hade Elmander kunnat komma in när Zlatan gick ut. På så sätt hade vi sluppit Rosenberg och kanske kunnat få ett mål till... Men detta är ju bara vad jag tror.

Nä. När ska Lagerbäck ge upp så att jag kan ta över hans plats? tror ni inte jag hade gjort ett toppenjobb?!

Go sverige!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer