Heja Sverige

Helgen har varit riktigt riktigt rolig. Älskar min släkt. Studentfest hos kusinen och sen finlandsbåt med hela släkten. underbart roligt.

Har precis varit och tränat och ska snart iväg till jobbet. måste bara springa genom duschen först. ha en underbar eftermiddag.

Det str mig en aning att jag jobbar eftermiddag. slutar inte förrän tio, vilket innebär att jag missar det mesta av matchen. men jag kan iaf  skjuta upp sista rasten till halv nio och sen kan jag sitta kvar i fika rummet efter att jag slutat och titta åp slutet av matchen.
1 hockeyfrugan:

skriven

hoppas sverige vinner ikväll :)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer