eller kanske bolagret

Då har vi varit ute på doffjakt igen och efter ännu ett besök på bolagret har vi väl mer eller mindre besämt oss för att det är den det får bli.

Så nu sitter vi här och funderar. Ja hade nu tänkt packa ihop lite saker som ska ner i förrådet sedan ska jag övertala älskling att vi ska åka bort till blagret och få den där soffan beställd.
1 carro:

skriven

hoppas du får en fin dag :)

2 Jennica:

skriven

Okej, men jag har hört att den är lite hård i början men att den mjuknar sen. hoppas ni hittar det ni söker iaf :)

3 Sofia:

skriven

Är ni ute på doffjakt? ;)

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer