beställd

Jag vet, det är ett himla tjat om soffan men nu, efter mycket om och men är den äntligen beställd. Betalningen sker inte förrän om en månad. Även dertta efter mycket om och men, men nu ska vi inte prata mer om det. Soffan som blev beställd är den från bolagret som vi spanat in i flera månader. Så nu längtar vi bara!

Planerna för kvällen är som följer:

Middag på Mediterania med famljen och morfar som är nere på besök. Älskar grekisk mat. Mums! Sedan är det nattjobb som gäller. Blir trött bara jag tänker på det... men det ska nog gå det också. Får ta med massa frukt så man håller uppe blodsockret!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer