Ny design

Okej. Nu är jag hemkommen och då jag jobbat natt en hel vecka är jag inte det minsta trött. Men jag antar att jag får gå och lägga mig ändå så jag orkar upp och plugga imorgonbitti. Avslutar med en fin liten bild nu. BTW, vad tycker ni om den nya designen?

1 karro:

skriven

Jättefin :)



Ta gärna en titt på min blogg, puss!

2 Anonym:

skriven

Jättesöt liten hund ju :) Kika in i min blogg och kolla under kategorin " foto " :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer