Gammeltanten



Klicka på bilden för att få den större.

Jag lyckades tillslut fånga henne på bild. Måste säga att det var riktigt kul att jobba med systemkameran, och även om jag inte kan mycket så lärde jag mig en del bra på den korta tiden. Längtar till jag ska skaffa min egen. Håller på och tittarunt nu och det ser ut som att man till ett skapligt pris kan få en Canon EOS 450D. Någon som kan berätta för mig hur mycket bättre än 400:an den är?

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer