drömmar om modellande

Usch. Jag känner att den här designen är verklgien katasrofa. Måste ha en annan. Vet bara itne när jag ska hinna lägga ner tid på det...  Dend agen jag kommit ikapp med pluggandet...

Jag har precis suttit och tittat på top modell nu såhär på morgonkvisten( för min del iaf). Hade varit sååå roligt att få vara med på ngot sådant. Bara få stå och vara ego framför kameran. Men det lär väl aldrig bli så att någon vill fotografera lilla mig som modell... Men ett steg i rätt riktning är att jag nu bestämt mig hundraprocentigt att när ekonomin tillåter ska jag köpa en canon 400D. yeeey!



Det närmaste modellbild jag kan komma?
1 Elin [ n e v n a r i e n ]:

skriven

sv: haha nej jag har några söder ut, några i stockholm och några norrut nu ^^

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer