Dröm

Sov dåligt inatt. när ag vid femtiden väl lyckades somna drömde jag om Nevnarien. Vi var ute på fotosession. Men det var jag som fotade henne, och bilderna var helt underbara. Tagna ute i en mäktig grön lövskog. Med min systemkamera.

Jag har iaf bestämt att jag ska boka in en fotorunda med andreas snart. Även om jag saknar kamera. Kan ju säkert få låna hans lite om jag är snäll.
1 Elin [ n e v n a r i e n ]:

skriven

sv: nej va coolt, orkade du det? haha :)

tack :D

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer