Dejt med Caspian imorgon

Imorgon tio över sex sitter jag på bion med en stooor läsk och en bauta godispåse (kanske en pojkvän någonstans också)! eller ska man köra på ostbågar á la egoina? Bestämmer mig imorgon. Har ju hela dagen på mig att fundera på det, ska ju jobba imorgon också. På väg hem från jobbet ska jag nog åka inom Kattesund och köpa frukt igen. Denna gången följer kameran med, om jag kommer ihåg det ;)


Jag sitter och funderar på om jag ska börja dra mig mot sängen... men tror inte det blir av förrän om en timme eller något. Men tänkte komma i säng tidigt ikväll. Man ska ju trotts allt upp vid 5 igen. *jobbigt*

Hörs imorgon

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer