Ändrade planer

Jag är verkligen värdelös på att vända tillbaka dygnet. Sov till halv tre idag, både jag och John. Tror vi skippar festen ikväll och bara är hemma och har det mysigt.Kanske sticker ner till stan och käkar på vespa eller något sånt. Jag planerar dessutom att köpa hem massa godis isåfall. mumsigt. Men vi får se vad som händer.

Först och främst ska jag iaf se till att plugga lite. fysiken måste bli gjord nån gång.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer