Ananaspaj

John har precis gjort en ananaspaj som vi ska ta med till hans föräldrar imorgon. Så nu luktar här underbart i hela lägenheten. Mumsigt ska det bli. Jag hjälpte faktiskt till att blanda ihop fyllningen. Gud vad duktiga vi är.

Om några minuter är den färsig och då åker vi ner till V.E.S.P.A. och fixar våra pizzor som vi bestämt att vi ska äta hemma i alla fall. Vi ska dessutom springa inom "Hemmakväll" (föredetta Videomix, som jag förövrigt tycker var ett mycket bättre namn,) och se om vi hittar några filmer vi vill se, och köpa en jättepåse godis. 

Nu är pajen klar!



Mästerverket

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer