VHS

Jag och johanna tittar på film. Det gick ingen bra film på TV och alla DVDfilmerna här känns så uttittade... så det blev Shakespear in Love, på VHS! Fattar ni vad coolt att behöva spola tillbaka filmen innan man tittar på den. Se filmtrailers från 99 och dålig kvalitet. Det är väldigt charmigt måste jag säga.

Om mindre n två timmar ska jag iväg med Johanna och se Twilight på bio. Jag har ju redan sett den, men inte hon. Och bio är ju alltid mysigt.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer