sponsrad förstörelse

Nu är jag precis hemkommen från mammas och pappas gamla kompisar. kvällen Spenderades där med familjen och n god middag. Det är spännande att vara där. Man hör saker man inte får höra någon annan stans.

Exempel:

Vid middagsbordet pratar en av döttrarna om sin rektor och pappan i familjen säger:

Jag betalar färgen om du skriver "rektorn suger hästkuk" på skolans vägg.

Kan tyckas brutalt... och ja, det är det väl. Efter middagen tittade vi på borat och sedan massa youtubeklipp. Det var roligt.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer