Madicken och Britney

Jag hade verkligen jättesvårt att somna igår. Lyckades nog inte somna riktigt förrän efter 5 någon gång. Helt hopplöst. Bara hostade och svettadess och låg och vände och vred på mig. Det var inte förrän jag satte på lite musik och tog ett glas mjölk som jag lyckades somna. Sov sen till tio pch kunde inte somna om. Får hoppas på att jag orkar hålla mig vaken ikväll iaf.

Nu håller jag på att röja i lägenheten för fullt samtidigt som jag tittar på Madicken, som går på fyran. Anledningen till att här städas är inte enbart för att man vill inleda nya året med en välstädad lägenhet eller för att emelie ska sova här inatt. Det är framförallt för att det blir lite förfest här med galiano hotshots innan festen ikväll.

Som jag tidigare skrivit ska jag på en temafest med temat "vem vill du vara för en dag". Då Terese ska vara Paris Hilton tänkte jag att jag kör på samma stil och tar Britney Spears. Så har skrapat ihop en outfit bestående av en kort rutig/veckad kjol, vit skjorta, knästrumpor och grå kofte. Med andra ord; den outfiten hon har i baby one more time. Kommer bli så bra. Ska bara komma på en anledning till att jag vill vara hon....
1 Sandra:

skriven

Jo det är det nog. Tack för att du sa det jag fixar det direkt :)



Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer