JA! Jag lever!

Körlektionen gick alltså helt ok. Varje gång jag kommer levande ur den bilen är ett glädjeögonblick.

En mysig fika på Coffe Break med blivande Kombon Emelie och en stor Kaffe Latte (Hur gay låter inte det?!) var precis vad jag behövde. Vi diskuterade en massa och det känns som det kan bli riktigt bra. Blir värsta tjejhänget här och vi ska fixa en slips.

Brange fixade min kväll genom att lägga första säsongen av One Tree Hill på sin server så jag kan se det nu via johns popcorn och det är sånt ögongodis. Har tänt lite ljus, dricker te och tittar på de första avsnitten nu.

Livet känns helt okej nu.


Foto: Emelie
1 anna:

skriven

gud vilken fin bild!

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer