Högfärdig

Idag är jag högfärdig. Det är iaf vad min gammelmormor Amy skulle säga. Hon tycker nämligen att om man har fotlänk så är man högfärdig. Det var tydligen någon dam när hon var liten som var väldigt högfärdig och hade just fotlänk.

Jag hittade min fotlänk för några dagar sedan har nu börjat använda den igen. Köpte den somras i Eskilstuna och Det första Amy gjorde var att rynka på näsan och säga: Usch! Men jag gillar den ju iaf.

Kommentera här:

Foto: Emelie Ohlsson

Här följer ni mig på min väg tillbaka från korsbandsskadad via en operation till mitt aktiva liv. Mitt mål är att under 2016 göra comeback i fotbollsmålet i division 1 och att lyfta tyngre på gymmet än jag någonsin gjort tidigare. Det är en lång väg kvar, men för var dag som går är jag närmare.

Instagram

@Jossefinast

Länkar

Tabell och resultat - Div 1 Södra Götaland, damer